گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: فرار ديكتاتور تونس بد جوري آمريكا و اسرائيل را به وحشت انداخته.
گفت: آره، نتانياهو با عصبانيت گفته است «اسرائيل نگران تشكيل يك حكومت اسلامگرا در تونس است كه مي تواند قدرت منطقه اي ايران را به شدت افزايش بدهد.»
گفتم: رسانه ها و چند سناتور آمريكايي هم به اوباما اعتراض كرده و گفته اند در حالي كه آمريكا همه توجه خود را صرف حمايت از آشوب هاي ايران كرده بود، مسلمانان تونس يك فاجعه بزرگ ديگر روي دست آمريكا و متحدانش گذاشته اند.
گفت: اين آمريكا و انگليس و اسرائيل بد جوري خاك برسر شده اند كه هر روز با مصيبت جديدي روبرو مي شوند. شكست سرمايه گذاري روي موسوي و خاتمي و كروبي، سقوط ديكتاتور آمريكايي در تونس و حالا هم گسترش و اوج گيري حركت هاي ضد آمريكايي در مصر و اردن و الجزاير.
گفتم: اوباما از اتحاديه اروپا خواسته است براي جلوگيري از روي كار آمدن اسلامگراها در تونس و مهار جنبش مردم مسلمان در مصر و اردن و الجزاير، به آمريكا كمك كنند.
گفت: حيوونكي آمريكا، به روي خودش نمي آورد كه چه بلايي بر سرش آمده است و هنوز ژست ابرقدرتي مي گيرد!
گفتم: يك مديركل به جرم دزدي، زنداني شده بود، يك روز نگهبان در سلول را باز كرد و گفت؛ بيا! ملاقاتي داري! و مديركل كه هنوز در حال و هواي مديركلي بود، گفت؛ بگو فعلا جلسه دارم، بعدا بياد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : زنداني (گفت و شنود), اسرائيل نگران تشكيل يك حكومت اسلامگرا, ,